Ay42 Merhaba hanımlar, Ayın 19unda beta verdim adetim 2 gün gelmişti 263 cıkmıştı. 24 Şubatta yani dün de verdim beta 1750 cıkmış sizce nasıl artışı? Birde bugün kontrolüm var kese görünür mü?
776 Bende ayın 21 de akşam saat 23:30 verdim 70.99 çıktı ayın 24 de sabah verdim 184.50 çıktı Sizce nasıl
momkrm19 776 selam iyi gibi ama imkanınız olursa 27 si gece bir daha verin 500 üzeri çıkarsa iyi ilerliyor demektir