Onurbanuu [silindi] dün bende oldum canım 9 haftalıkken kalbı durdu genetık test yaptırmadıysan yaptır derim en azından onlem alırsın gecmıs olsun :( üzücü bi durum oluyo malesef psikolojik olarak
sagliklagelbebegim [silindi] yani okuduklarımdan 9. Haftada bile kalp atımını duyan var kese normal ve bebek görünüyorsa belki biraz beklemeni iyi olur
[silindi] Onurbanuu çok geçmiş olsunn bir belirti var mıydı acaba nasıl öğrendiniz kalp atışının durduğunu 😔
Bebegimgeliyor10 Fdle canım bende boş gebelik yaşadım 8 haftada netleşti boş olduğu doktor 1 hafta daha bekleyelim kendiliğinden düşmez ise haftaya kürtaj yapalım demişti bende kürtaj olmak istemediğim için kendiliğinden düşürdüm
sagliklagelbebegim [silindi] bebek oluşumu yolk sac varsa biraz daha bekleyin kalp atımı bşr kaç gün sonra da duyulabilir
Onurbanuu [silindi] sans eserı gıttıgımde ogrendım baska hastanede ıdrar verıcektım bakalım dedıler bırandda ogrendım 4 gunde ölü sekılde yasadı karnımda