Merhabalar bende 2 ve 7 . Kromozomlarımda dengeli değişim var.Herhangi bir sağlık sorunum yok çok şükür. Bir düşüğüm ve bir sağlıksız doğup kromozomlarında dengesiz değişim olan 2 aylıkken kaybettiğim bir bebeğim var.Pgt’den önce bir kere normal yolla daha denemek istedik,çünkü beş yaşında sağlıklı bir oğlum var.Şu an 19 haftalık hamileyim.12.haftada cvs yapıldı,bebeğim benimle aynı genetiği taşıyor,yani 2 ve 7.kromozomlarında dengeli değişim olmuş,yani taşıyıcı.Pgt veya normal yolla taşıyıcı genetikli bebek sahibi olanlar var mı, doğduktan sonra bir sıkıntı yaşadınız mı sağlığında?