teachermomyy23 Kızlar gebelik istediğim için doktor bazı tahliller yapmıştı bu değerim 82 çıkmış bu ne demek anlayan var mı
Mrvsmt2502 teachermomyy23 igg önceden geçirip antikor ürettiniz demek iyi bir şey yani. İgm nin yüksek olması istenilmez
teachermomyy23 Mrvsmt2502 kızamıkçığa bakıcaz demişti doktor bu o değer mi canım ? Annem küçükken geçirdin demişti kızamıkçık
teachermomyy23 Mrvsmt2502 tam kan sayımı yapıldı canım o değerler normal olarak görünüyor doktorum arayacam seni dedi bir de smear testi aldı oda 2 hafta sonra çıkar dedi bu ıgg değeri e nabızda kırmızı renkte görününce biraz tedirgin oldum
Mrvsmt2502 teachermomyy23 bunun yüksek olması iyi bir şey endişelenmeyin tekrsr kızamıkçık bulaşacak olsa vücudunuz virüse karşı antikor ürettiği için hastalanmayacaksınız demek. Diğer saydıklarımda rubella gibi bakılması gereken virüsler
teachermomyy23 Mrvsmt2502 şimdi e nabızdan tekrar baktım o değerlerime temmuz ayında başka doktor bakmış canım negatif yazıyor onlarda