Doktorum 3-4 günde bir gelebiliyorsanız gelin normalde her hafta görmek isterim dedi riski birşey olmadığını söylemişti en son 17 şubatta görüştük kar sebebiyle vs ancak 26 şubatta alabildim ama şuan içimde garip sıkıntı var 1 haftayı bile geçti acaba bebeğim iyimidir hareketleri güzel