Srp53 48-49 ile hamile kaldım 64 ile doğuma gittim yani göbeğim duvar gibiyidi şuan nasıl mı ckskdkskdk oyun hamuru gibi dlfkke korse aldım toplasan 3-5 anca takmışımdır spor yapacağım evde sıkılaşmam lazım kilodan yana sorunum yok ilk defa 50 kiloya çıktığım için herkes beğeniyor canlanmışsın diyor kdke 53 kiloyum yesemde almıyorum o yüzden yememi kısmadım kızım 7 aylık 3 ayım kaldı yaz için o yüzden spora bugün başlamayı düşünüyorum