Anneoluyorumm00 mrserdogan12_ doktoralar ne diyor yani sıkıntı ne , inşallah en kısa zamanda sende hamilelik haberiyle gelirsin. Bi uzaktan akrabamız düşün 17 sene olmadi tüp bebek denedi olmadı sonra bir gün birden hamile olduğunu öğrendi sende ümitsizliğe kapilma rabbim en kısa zamanda sanada nasıp etsin inşallah dularim senle 🤲🫶
mrserdogan12_ Anneoluyorumm00 birşey demiyor önceden bilen düşüğüm oldu nır al olabiliyor ama kafaya taktığım için çok etkiliyor yoksa iki tarafta da bişey yok
Anneoluyorumm00 mrserdogan12_ stres sıkıntı çok etkiliyor canım hatta esini bile etkiliyor olabiliri benim eşim hep stres yapıyorsun bende etkiliyor diyordu ki doğru çıktı kafamizdan çıkardığımız gibi oldu , düşün bide sprem yavaşlılığı vardı ilaç kulandi
mrserdogan12_ Anneoluyorumm00 yok olmadım 2 gün var normalde bekliyorum ama Zaten karar verdim birkaç gün sonra Adetim geldiğinde randevu alıp tüp bebek merkezine gideceğiz direkt başlayacağız
Anneoluyorumm00 mrserdogan12_ hadi hayırlısı olsun canım inşallah hiç gerek kalmadan bu ay hamile kalırsın 🤲
mrserdogan12_ Anneoluyorumm00 evet gece geldi pembe lekelenme birazda ağrım oldu bugünde devam ediyor diyor büyük ihtimalle falan akşama doğru net gelir öyle başlar zaten
Victorias Bir şey soracağım, başlığınıza biraz salça olmuş gibi oluyor ama testleri beden plastiğinden ayırıp öyle foto atıyorsunuz? Bunu yapan çok insan var ama mantığını anlayamadım.