Selam anneler.Yenibosna da yaşıyoruz. Merak ediyorum da özel, Safa hastanesi Dr kadın doğum bahar hanım a, gidenler varmı aranızda? Kontroller nasıl geçiyo? Olumlu olumsuz bı, konuda ihmalkarlik yaşadınız mı Memnun musunz? 3.gıdısım olacak benim, mart da tek kafama takılan tahlil verdım sonuç da net olamamıştı ıdrar yolu enfeksiyon varmı yokmu dye temız çıktı dedı de akıntım vardı emın değildi .. ilgi alakası güzel şuan sakın sakin konuşma tavrı İleride bu hastane düşünüyorum doğum için yaşayanlar deneyım yazabilir mı merak ediyorum ☺ ?