TheMuhtesem Demoooo benim 190la teşhis kondu. 2.hamileliğim ilkinde çıkmamıştı. 1.5aydır diyetteyim ve sonuçlarım normal aralıkta çıktı hep
Demoooo TheMuhtesem Benimde 182 çıktı İlk benimde Perinatoloji ye yolladı her hangi bir Perinatoloji bölümüne vs gittiniz mi Diyet olarak neler verdi
Demoooo feynnur Aç karnına bir kan alıyor daha sonra eczaneden şekerli su alıyorsun onu içiyorsun ve 1 saat sonra bir daha kan veriyorsun o kandan 1 saat sonra bir daha kan veriyorsun ve sonuçlarını dedikleri saatte gidip alıyorsun