Gunaydin anneler uyananlar uyuyamayanlar bebeğine kavuşanlar. Bızede nasıp olsun inşallah. Ben şuan, 2.gebelık 18hafta 3gun bebis başta 15.16da daha bılac, kere belli duyuyordum bu bı iki haftadır konuşuyorum hanı, tık sert tıklatmıyo acaba erken mı veya, çoğalır dye, bekliyorum. kendi annem uyuyodur nazlı kız dıyo, da, kızım olacağı ıcin heyecanımız var. . Bebek sağlikli da gttım yeni doktor a. İnsan endişe oluyo hep, duymak ıcın galiba, özlüyorum.Hamılelıgı,sakın gıbı, geçiren varmı aranızda?😊😞