meyro-2021 Plasanta aşgda dı korkularım vardı dün öğlen sezryanım oldu çok şükür sıkıntısız gecti sadce dikş agrlarım var oda gecer bebiş yanımda içnzi ferah tutun inşallah tüm hamişler sagıkla alır kucağına rabbim hepinize guzel dogum nasip etsin 🙏
yagmurplt meyro-2021 Allah analı babalı büyütsün inşallah kaçıncı haftada sezeryana alındınız bana da bebeğin eşi aşağıda denildi biraz korkuyorum
ARYa143 meyro-2021 amin canım hayırlı olsun bebişin 🥰 Kahve içmeyi bol sıvı almayı unutma👌+bitter çikolata 👍🤗
Elmas03 Yeni bir paylaşım değil farkındayım ama şu an ben de aynı durumdayım ve ben şu an 27haftalık gebeyim yüzde onluk tutuyormuş plasenta mı erken doğum riskim var kanamalarım var ara ara öyle yani 😞