Anonim- 38+4 sabahı kasıklarıma sancı giriyodu habire kasılmalar bebek toplanıyodu bi yere belime falan ağrılar giriyodu her zamankiden değişikti akşama kadar geçmedi akşam 9 10 gibi hastaneye gittim acile açıklığa baktılar 3 cm nst bakıldı sancı çıktı yatışı yaptılar 11 saatte kendi sancımla doğurdum doğuma girdiğimde 10 cmdi, 39da planlı sezaryen olcaktım aslında ama bebeğim normal doğumla gelmek istedi