Filizismail canım bende aynı durumdayim oglusum bir hafta geriden geliyor geç döllenme olmuş ama gelişimi gayet iyiymis özele gittiğimde doktor hanim öyle demişti ama devlet hastanesi her seferinde çok küçük çok küçük diyip duruyor çok sinir bozucu bi durum oluyor moralim bozuluyor acaba bişey olur mu gibisinden