Ozge1350 mesela benim rahmimde kasılma vardı bunun için yatak parası ödedim doğumhane katında kaldım o gece bana özel odaydı ama kan ilacı için yatış yapmana gerek yok acilde takarlar dedi aldım serumu gittim boş bir yatağa yattım bitincede çıktım hemen ama cidden çok iyi geliyor o serumdan sonra demir depolarım dolmuş doğumda kullanacak vücudun onu dedi doktorum