40+2 olduk bugün bebeğim dönmüştü ama hiç bir belirti yok. Ağrı sancı gibi… Bir anda başlayabilir mi ki doğum? Yoksa bir iki gün önceden belli eder mi mesela sizin nasıl başlamıştı? İlk doğumum olacağı için hiç bilgim yok. Şimdi çok hareketli mesela bana bir farklı geliyor ama yarın doğabilir mi ki acaba kafamda deli sorular 😅