Dilaela Dün gece elim ayağın bosaldı bı Ateş bastı ve mıde bulantısı kusma onlar gectıkten sonra bır bas agrısı allahım ölücem ve hala aynı sekılde devam edıyor malum ilaç kullanmıyoruz ne yapmalıyım 😭😭
dlkatyk Dilaela mikrenin mi var canım benim de aşırı baş ağrılarım oluyor ne yaparsam yapıyım geçmiyor doktorum parol ve minoset kullanabilirsin dedi ama onlar bile geçirmiyor en sonunda acile gidiyorum damardan küçük bir parol takıyor 🤕🤕
GmysRmzn Dilaela cnm aylardir bendede var care bulamdm. Doktorum parolda sorun yok ic dede. Dayaniyorum icmiyorum ama cnm. Karanlikta uyuyorum anca oyle hafifliyor
Dilaela dlkatyk mıgrenim yok ama dayanılmıcak bı Ağrı bende yrn kontrole gıdıcem soruyum parol kullanamamda sakınca var mı dıye
edaozdxx Ben hiç ilaç kullanmıyorum canım. Onun yerine baş ağrım olduğunda alnıma ve şakaklarıma az miktarda vicks sürüyorum. 10 dkya ağrı filan kalmıyor.
dlkatyk GmysRmzn ben dayanamıyorum çalışırken ağrı geldiğinde daha da dayanılmaz oluyor inşallah bi sıkıntı olmaz diye dua ediyorum
Dilaela GmysRmzn keşke uyuya bılsem hıcbırsey fayda etmıyor kapkaranlık suan odam ama yok uyku yok kalkamıyorum gozlerım yerınden cıkıcak gbı hıssedıyorum 😔😔
GmysRmzn dlkatyk insAllah cnm Rabbim heoimize sifa versin. Calisirkken zor oluyor cnm bende oyle zorlaniyordm calisirken
Dilaela Vıkıs sürdükten sonra yarım saat gectı bı duş aldım suan dındı bıraz inşallah daha ıyı olucak
_bahar_123 Dilaela ay çok iyi ya çok iyi yapmışsınız yazmakla da benim şuan tek düşüncem oruç tutabilecek miyim🤔