Kızlar zaten nefes darlığı yaşıyordum bir de burun tıkanıklığı başladı son bir haftadir asla açılmıyor.bogazim da ağrıyor ağzımdan nefes almaktan.yani yatağa girmek hiç istemiyorum travmam oldu iyice tıkanıyor uyuyamiyorum. Sürekli okyanus suyu vs yapiyorum odanın Nemini de olcuyorum iyi yani.neden bu peki?hiç gecmicek mi?bilgisi olan var mı nefes almayı özledim her hafta ayrı bir şikayet bu 3.trimester neymiş yahu