ppmerlina Arkadaşlar adet gecikmesi yaşıyorum ama gebe değilim (hcg 0) prolaktin de bakmış doktor sonuç 8.7 sizce iyi mi kötü mü nedir bu
Meridaily ppmerlina iyi bence, benim sonuçlarda sınır 23 tü benim 54 çıkmıştı ilaç kullandım. Normal geldi sizin değer bana