2cocuklubiranne 39.haftadayım ssvd istiyordum ama rahim duvarı inceliğim sınırdaymış. Doktor haftaya kadar kendi doğmazsa rahim yırtıması ihtimaline karşı sezeryan dedi ve bebiş hiç geleceğe benzemiyor hala var mı benim durumda olup normal doğuran 🙄
2cocuklubiranne Karanfil000 ben de normalde bekleyecektim ama rahim duvarım çok inceymiş yani böyle incelemeye devam ederse sezeryan bölgesinde yırtılma olabilirmiş siz de var mıydı böyle sorun
Karanfil000 2cocuklubiranne hayır doktorum hiç böyle bişey söylemedi Hakkınızda hayırlısı olsun en sağlıklı nasıl olacaksa öyle olsun
2cocuklubiranne Karanfil000 benim doktor suyum azaldığını söyledi sonra da rahme bakınca incelmiş sınırda haftaya gel aynı kalırsa bekleriz daha da incelerse sezeryan yapcaz mecbur dedi ben de bi ümit kendi kendine doğar diye bekliyodum
2cocuklubiranne Opmiyimgebeyim Mardin park hastanesinde Hazal hanım ölçüp anladı bilemiyorum bende Aydn