peaceandlove Ftmnnr benim doktorum da biraz daha devam etmek istiyorsan yat doğumu tetiklemek istiyorsan hareket et dedi😂
peaceandlove Rozzzzaa amin Allah razı olsun❤️ erken doğum riski yaşamıştım 2-3 hafta önce çok şükür 37 olduk bebek ne zaman doğacaksa o zaman gelecek artık Allah bilir 🥲🤍
peaceandlove Opapatya00 33.hafta sonunda rahmimde kısalma oldu bu yüzden bu kontrolde açıklık var mı diye baktılar ama iki gündür bir sancım vardı doktora söyledim
Ozge1350 peaceandlove sancı nasıl birsey 35+5 im belimin ortası ara aşırı ağrıyor böyle bir şey mi 🥲🥲
peaceandlove Ozge1350 ya nasıl anlatsam böyle belimin alt tarafından karnıma doğru bir ağrı geliyor. Bazen de karnımdan kasıklarıma doğru vuruyor. Çok rahatsız edici eğer sancı olursa anlarsınız bence birkaç saniye vurup gidiyor
Yenigebes Ftmnnr banada ne zaman gitsem bir şey için yatıralım diyorlar sanırım devletin parası bitti ilk yatışımı evim hastaneye uzak olduğu için kabul etmiştim bence eviniz yakınsa hastaneye çok büyük bir şey olmadıkça yatmanızı önermem