Yemin ederim 199 olana kadar öldüm dirildim. Mide bulantısı, kusma, her şeyin kokması, her şeyden tiksinme, aç kalma- şampuan parfüm bile berbat kokuyor vs vs vs… ne ilaç fayda ediyor ne başka bir şey, acillik oluyordum serum bile bana mısın demiyordu, tüp bebekle oldu çok şükür rabbime ama daha sonuç almadan kusmam başladı, valla bitmiyor. İsyan etmiyorum asla, rabbim sağlıklı şekilde yavrumu bana bağışlasın ama sanki günler geçmiyordu. 200 lü günler bitmeyecek gibiydi. 🥲
Bu arada hala devam ediyor gram eksilmedi 11+4 oldu…