Emoji Kızlar oturunca ve ayaktayken çok fazla olmuyo agrı ama yatınca sankı bıcak saplanıyor mahvedıyor benı normal mi ya çok kötü oluyorum 3.gebelıgım ama hoc böyle dayanılmaz olmamıstı.