Selvii pandemiden sonra kimseyi almıyorlar sanırım öncesinde böyle değildi. Ben ilk doğumumu spinal oldum iğne vurulduğunu bile hissetmedim uzanır uzanmaz uyuşmuştum zaten doktor seninle konuşuyor bebeğin ilk anını görmek çok güzel, tavsiyelerim ise ameliyat anında kafanızı hareket ettirmeyin sabit tutun. Odaya geçene kadar titreme olacak normal üstünüzü giydirince geçiyor. Kahve tüketin muhakkak sek olsun baş ağrısı olmadı benim hiç . Belli aralıklarla ağrı kesici vuruluyor onun dışında zaten diğer süreçleri biliyorsunuz bol bol yürüyüş 🥰