TugceOrak Özelde takip ediliyordum ben kürtaj olunca genetige gitti temiz çikti pıhtılasma ve bikac seye daha bakicak sanirim , ben devlet hastahanelerinde belirli sayıda düsükten sonra yapildigini duydum ama yanlışmı? Birde devlette hangi bölüme randevu alip gitmeliyim acaba