Serrasmsk 30+3 deyim rahmimde çok agri var bebeğim en başından beri çok hareketliydi hala öyle bu normalmi yoksa erken doğum olabilir mi bu haftada olan veya hatırlayanlar varmi batma gibi his
Lavanta06 Serrasmsk burdan yazmak yerine bir acile gidip muane olmanız daha doğru olmaz mı sizin için kıyaslama çok yanlış çünkü
Aykut Serrasmsk bende 34 +4 günlüğüm çok kasilmam var altımda zor duruyorum şuan bile hareketleri cok fazla ve acıtır şekilde bakalım olmadı hastaneye gideceğim alt tarafta kasilmam çok olmaya başladı
Canaaa Serrasmsk Normal telaşlanmanıza gerek yok bende 33 haftalık hamileyim bende de oluyor ara ar bebek büyüdükçe baskı yapıyor kasılma gibiyse magnezyumunuz da eksik olabilir doktorunuz yazdıysa kullanabilirsiniz azaltıyor biraz
Serrasmsk Lavanta06 bugüne randevu aldım dayanılmaz bir ağrı değil ama ilk gebelik olduğu icin normal mi diye sorayım dedim her ay yeni bir şey oluyor çünkü
Lavanta06 Serrasmsk haklısınız telaş olarak ama mevzu sağlık olunca danışmak yerine direk doktor en iyisi diğer türlü yanlış yönlendirmelerle telaş stres yapabilirsiniz 🌸
Senaan Serrasmsk evet acile gittim 3 defa idrar yolu enfeksiyonum çıktı nst ye bağladılar sancı çıkmayınca enfeksiyondan kaynaklanıyor dedi
Serrasmsk Senaan yaa çok geçmiş olsun ilaç ne kullaniyorsunuz oda zor. İnşallah bende de sancı çıkmaz
Aykut Serrasmsk hyr daha nst girmedim doktorum herşey yolunda olduğu için 10 marta nasip olursa nst başlayacak
Serrasmsk Canaaa kabızlık için vermişti 2 ay önce bıraktım 10 gün önce kullanmayı midem bulandı artık ama bir baktirayim