Girlmama Oznur_12 elele amore aldım ben sevdim bakalım kızım sevecek mi beşik de yoyko aldım kurdum çok kaliteli ve görsel olarak daha güzel
Smyye1B Oznur_12 İlk bebeğim manuel ana kucaginda 9 ay yattığı için şimdi küçük bebeğime otomatik alicam aklımda Elele dormire modeli var kesin onu alırım ☺️ Park yatagindan memnun kaldık yine tercihim Elele markası olur
Busra6694 Oznur_12 ben Elele Verde modeli aldım canım tercih etme sebebim ise otomattik ana kucağı ama aynı zamanda beşikte oluyor sağ sola ve ileri geri sallanma özelliği var aynı zamanda
Oznur_12 Smyye1B dormire ile amore arasındaki fark nedir acaba biliyo musunuz ben çok inceledim ama fark bulamadım fiyat farkı var sadcee
Girlmama mrp2023 evet ben koyu gri tercih ettim kızım olacak dün hatta indirim vardı YOYKO1500 koduyla ama hala var mı bilmiyorum
Smyye1B Oznur_12 Pahalı olanın ekranı dijital görebildiğim tek fark o oldu . Dijital ekran içinde bin TL kadar fark vermek mantıklı gelmedi ☺️
Girlmama Oznur_12 amorenin filesi var yaza daha uygun oluyor diğer modelin peluş dijital gösterge ve bluetoothla bağlanma oluyor ben amore aldım