sevgi_bidak Sezeryan doğum yaptım kan sulandırıcı ipne vuruluyorum ve vurulan yerde az morardı ve içten şişlik var bu sorun olur mu bilgisi olan var mı
sevgi_bidak Femay teyzem vuruyor kaç gündür bişey yoktu dün vurduğundan oldu acaba sıkıntı yaratır mı
Femay sevgi_bidak yok bir şey olmaz inşallah 5 aydır vuruluyorum ben arada morarıyor damara denk geliyo sanırım. Korkma canım başka tarafından devam et iyileşene kadar
Ruhsar35 sevgi_bidak yok canım 9 ay vuruldum doğumdan sonrada vurukdum bazen şişti bazen morardı bazen kanadı bazen de hiç acımadı bile çok değişik yani
ipekveatlas annem her gün karnından vuruluyo ve delik deşik morarıklık sertlik hepsi mevcut bazen kanıyo bile
Musemma06 sevgi_bidak hiç bişey olmaz banyoya girdiğinde sıcak su altında ovaşarsa biraz dağılır yoksa yapmasa da olur zamanla geçiyor