HazelSeren Kızlar biz 36 haftalık olduk hayırlısınla 🥰 yerimden zor kalkıyorum özellıkle akşamları uyurken asla agrılardan dönemıyorum bacaklar kalça efsane ağrıyor 😔 İlk oğlumu tam 36 haftada kucağıma almıştım ama solunum sorunundan 5 gün yoğun bakımda kalmıştı bunda inşallah böyle bısey yaşamam vaktinde gelir 🙏 Perşembe günü randevumuz var inşallah günümüzü alırız ve hersey yolundadır sizde durumlar nedir mart anneleri durumlar ne ?😍
asenat-63 HazelSeren durumum tam olarak şöyle 🫨😵💫🥴😮💨 ne ararsan var bu gün ellerim ayaklarım şişmiş vaziyette inşallah çarşamba günü sezeryan için gün verir
Mervecimmm HazelSeren magnezyum kullanıyor musun? Ben de 36+4’üm tabiki mükemmel değilim ağrılarım falan oluyor arada ama senin fazla ağrın var gibi geldi doktoruna söyle magnezyumun dozunu arttırsın
Edanursoylu HazelSeren bizde bugün tam 35 haftalik olduk. İlk kızım 40+3de sezeryan oldu umarım bunu o kadar beklemeyin 2.ler biraz daha ağır geciyormuş sahiden.
Baby_B HazelSeren 36+4 deyiz☺️ Cumartesi cati muayenem var 4.kez nst giricem Gecen gun baya belime sanci girdi duzenli araliklarla ama sonra gecti Normal dogum icin bekliyoruz☺️
asenat-63 HazelSeren Perşembe 38.haftaya giricem evet urfaliyım 63′ten belli ediyorum 63 sevdamız bı bitmedi 🤣
HazelSeren asenat-63 kız urfalıyım ama doğma büyüme değil yazdan yaza gıderdık aılecek oraya sımdı evlıyız aılemız hepsı oradaa bız ıstanbulda onu dıyorum😀
asenat-63 HazelSeren bu sefer anladım 😂 bazen frekanslarım karışabiliyor ama yazın gelmek ne kadar mantıklı bilemedim 🤣🤣
HazelSeren Mervecimmm ben ilaçları karıştırmıyorum sonra mide bulantısı yapıyor onuda fazla kullanmadım açıkçası
Mervecimmm HazelSeren magnezyum ağrılar için en önemli şey. Onu kullanmazsan ağrın asla geçmez. Günün belli saatlerine böl ilaçları o zaman o kadar rahatsız etmez. Ben de pek sevmem ilaç takviye vs kullanmak ama bazılarını kıllanmayınca olmuyor
Kocamanailem_ 35+4 haftalığım ama doktor 1 hafta önden gidiyor demişti 36. haftadayım. Karnım çok sık sertleşiyor , bel ağrısı beni bitiriyor . Oburix gibi geziyordum evde şu aralar 🫣🤣 Doğumu sabırsızlıkla bekliyorum artık ☹️