Babyybabyyy 2 yaştaki gibi değil var ama ortalıklara dökülmüyor deli gibi ağlamıyor. 😂 yine asansöre basıcam üstümü kendim giycem ben yapıcam şeyleri var ama ya biz alıştık artık onun yapmasını bekliyoruz 😂 yanlışlıkla yaparsak 2 yaştaki gibi ağlamıyor ben yapacaktım diyor. Çıkarıp yasa düzeltip tekrar yapmasını bekliyoruz ama ağlamıyor. Eğer acelem var asansöre bastıysam acelemiz var gidiyoruz geliyorsan gel diyoruz o zaman da geliyor bi dahakine sen bas diye ona söyleyince ağlamıyor. İnatlaşma konumuz şuan gündemde Galatasaray var. Bir sürü kıyafet almıştım. Sadece 4 takım Galatasaraylı üstü var onları döndürüp döndürüp giyoteuz artık bazen yıkamıyorum diğerlerini giysin diye kırk kere soruyor. Onun dışında bi inat mevzumuz yok.