Mrvt59 Selamm , adetim 14 gün gecikti ve gebelik testim bugün 65.4 çıktı. Bu geç döllenmemi oluyor? Başına gelen var mı?
Tazeanne2016 Mrvt59 2 gün sonra tekrar kan verin en az 2 katına çıkmış olması gerekiyor , 14 gün için biraz düşük çıkmış ama geç döllenmedir belki de içinizi ferah tutmaya çalışın
TugceOrak Mrvt59 kuzum 14 gün gecikme için bi tık az çıkmış sanki, 2 gün sonra aynı yerde tekrarla testi sonuçları takip et bakalım. Geç döllenme olabilir
GEBES3 Mrvt59 pozitif oluyor ama betanıza tekrar baktırın düzenli yükselmesi lazım. Bir de daha öncesinde hiç test veya kan testi yaptınız mı ?
Mrvt59 TugceOrak Bana da cok az geldi saglik ocagindakiler hamilesin kesin bi daha bize gelme doktora git dediler yarin gidecegim bakalim ne diyecek
Baby_B Mrvt59 benimde 7 gun gecikmisti 42 ile ogrenmistik 2 hafta gec döllenme olmus,son adetim düzenlenmisti Simdi 36+3 deyiz Bebisin tutunsun sıkı sıkı insallah canim Betani takip ettir 2 gunde 1
TugceOrak Mrvt59 tamam yarın gittiğin doktor tekrar kan isteyecek zaten senden, düzenli artışı takip etmek için. Hayırlısı olsun inşallah sağlıkla kucağına alırsın ♥️