Zhrhsn Mrb arkadaşlar 1 hafta önce kimyasal gebelik geçirdiğimi söyledi doktorum fakat hala ne kanamam geldi ne de adet oldum böyle bi durum yaşayan varmı arkadaşlar daha sonradan değeri yükselip bebeği Rahime tutunan oldu mu ?
Sulee123 Zhrhsn mrh ben değerim düşmeye başlayınca kan da onunla beraber geldi ilk kahverengi TEK’le tarzı sonraparçalı şekilde geldi ve normal adet dönemim başladı
Sulee123 Zhrhsn zaten o sağlıksız gebelik Rahime tutunmaması daha iyi kürtaj olmak zorunda kalırsın yoksa
Utkum 1 hafta içinde adet oluyorsun ama benimde olmamıştı rahiağzı tabakası kalınlaşmış epey vucüt hamileleğe hazırlamış kendini adet sökücü vermişti karnım şişkindi birde iğne olmuştum progeatandı sanırım ne alaka ise bilmiyorum doktora gitmende fayda var