Aslaninannesi_ hurafe değil canım o güzel anlayışı nasılsa annenin bebegide öyle oluyor ama ayva yiyince gerçekten güzel olduğunu bende inanıyorum çünkü ilk oğlum doğdu gören herkes kız güzeli dedi ve öylede broşür kapağından çıkmışcasina bir çocuk ve 4.5 yaşında epey herkes beğeniyor oğlumu ve yanağında gamzeleri var ama babasinda da var aynı yanakta 😅 doğdu bende dedm gamzeli olsun yanağına öpücük kondurdum ilk opulen yeri olur dediler herşeyi denedim bir nebze 😅😅 ikinciye de hamileyim ayva pahalı olmasına rağmen yedim yadini bakalım buda abisi gibi kız güzeli olcak mı