Merhaba geçen hafta pazartesi günü rahim filmi çektirdim her iki tüpümünde kapalı olduğunu söyledi doktor ve açıldığını belirtti 3.günden sonra gün aşırı ilişkiye girdik bugün tam bir hafta oldu ve 5 gün erken regl oldum sizce hamilelik oluşur mu regl olsam da