Mdhcgdm kesinlikle yanınızda biri olmalı. Devlet Hastanesi’nde kadın olsa daha iyi, özel de farketmiyor herkesi alıyor genelde. Suni sancı da normal sancının üzerine eklenince kötü oluyor hızlandırdığı için. Benim ikinci doğumumda sıfırdan verdiler kötü değildi rahat bi doğumdu. Duyduklarınızı unutun bu sizin hikayeniz, sancılara direnmezsiniz güzel bir doğum olur. İyi düşünün iyi olsun 🌸