Gzm122 Kızlar tam 20. Haftadayız, dün geceden beri hareket hissetmiyorum doktora gittik makat geliş pozisyonunda o yüzden hissetmiyorsun sağlığı yerinde hatt 21. Haftalık gözüküyor 400 gram dedi. 1 hafta önden gidiyormuş bunlar iyi şeyler mi
Ecemom_ Gzm122 makat geliş olduğu dönemde ben de 1 gün hissetmemiştim hareketlerini. Yanlış hatırlamıyorsam 27 28. Haftalarda falandık o zaman ama bir sıkıntı yoktu çok şükür. 1 hafta önde geride olması çok önemli değil ilerleyen haftalarda yakalıyor haftasını genelde
Nilayy95 Gzm122 merhaba ilk gebeliğiniz ise ve karnınızda biraz yağlanma varsa geç hissedebilirsiniz 😊 24.haftaya kadar normal sayılıyor.
hamcokelek33 Gzm122 o haftalarda biraz düzensiz oluyor bide hareketler. Bide o haftalarda benim de makat gelişti, sonradan dönüyor🥹
Gzm122 Nilayy95 ondan bahsetmiyorum, ben 18. Haftada hissetmeye başladım zaten hemde aşırı derecede çok ama sadede bugün hissetmedim o yüzden doktora gittim şuan 20 haftalık
Gzm122 sevaldqn1 makat geliş pozisyonunu sormadım ama 20 haftaya göre 400 gram kilosu ve gelişimi çok iyi dedi ben yine de buraya da yazmak istedim
Gzm122 hamcokelek33 benim 18. Haftadan beri hareket etmediği bir gün olmadı hendee yarım saatte bir ederdi, şimdi bir gün boyunca hiç hissetmeyince korktum
Nilayy95 Gzm122 benim oğlumda düzensiz hareket ediyor. Dün çok kıpır kıpırdı bugün ses yok bi iki vuruyo gibi yaptı o kadar
Esma006 Gzm122 iyi iri bebek sanırım gayet güzel hisler nasıl 19.haftadayim hissetmiyorum ilk gebelik kelebek gibi ama 5 güne bir
Gzm122 Esma006 18. Hafta da hissettim ben pıt pıt böyle damar atması gibi 19. Da tam hissettim çok güzel bir his
sadbut Gzm122 1 hafta ileri yada geri gittmesi pek bişey ifade etmiyor canım ben 23 haftalık oldum hatta5 gun gecti ara ara hissetmiyorum düzensiz 27den sonra düzene girer dediler
Nurellaaaaaaa1212 Gzm122 o haftalarda zaten düzenli ve fazla hareket etmiyorlar canım 23-24 gibi daha net hissedersin. Bir hafta ileri olması da kötü değil güzel geliştiğini gösteriyor