Bsrabzkrt canım, bende de bu hafta inanılmaz kasık ağrısı oldu, doktorum hemen acile gitmemi söyledi. alttan muayene yapıldı, çok şükür sıkıntılı bir durum görülmedi. kocaman bir serum takıldı o hafifletti ağrılarımı. için rahatlamıyosa her koşulda gitmeni öneririm ben ama benden ufak bir bilgi olsun, inanılmaz bir bağırsak problemi yaşıyorum 2 haftadır. kabızlığın ve gaz sancılarının tetiklediğini düşünüyorum açıkcası.