1hamle Sezaryenin en zorluğu gaz çıkana kadar bana da yürü demişlerdi ben az yürüdüm bence😅 Gaz sancısı omzuma boynuma vurmuştu şimdi ben de kayısı hoşafı götürücem ve söylenenden daha çok yürümeye çalışcam🙏 Bir de ameliyat anında mide bulantısı öğürme hissederseniz sedasyon isteyin
hafif bi bayılma sersemlik hali,bbek çıktıktan sonra ben biraz kötü oldm doktor dediği halde inatla istemedim şimdi mutlaka isticem bazılarına doktor sormuyor bile bebek doğuyor anneye sedasyon veriyor cok rahat geçiriyorlr hatırlamıyorlar🙈 Ben gözümü saate dikmiştim dakikalar geçmemişti🙈