Merhaba 37+1 gebeliğim ve gün geçtikçe inanılmaz artan bi çatı ağrım var. Bugün 25dk yürüyüş yaptım eve geldim şimdi ayağa kalkıp doğrulurken bağıracak kadar çatı ağrım oluyor. Yürütmüyor bile. Bebek rahim kanalına yerleşmiş dedi dün doktor. Bugün de düzensiz de olsa nst de sancım 2 kere 60a çıktı.
Bu ağrı doğum belirtisi, yaklaştığını falan gösterir mi?