Fatmadmr37 merhaba,ip incecik çizgi şeklinde ama o zamanlar zayıftım karnım dümdüzdü zamanla kilo alınca karnımın altında kaldı dikiş yeri hani büyük göğüslü insanların göğüs altı pişik olur ya o şekilde oluyor zaman zaman sezeryan dikişim. Mesela göbek altı iç çamaşır giyince orayı kızartıyor lastiği gibi gibi.. ilk gittiğimde 5 haftanın içindesin derken baktığında bastırdı gereksiz yere sanki peçeteyle jeli silerken ince pembemsi renkte geldi peçeteye. Doktora söylediğim zaman olmaz öyle birşey dedi o gündür bu gündür korktum. Küçük olduğu içinde sezeryan yerinden bakıyorlar tabii sanki Oraya bastırdığında açılıp kanar gibi hissediyorum panikten