Kızlar merhaba geçenlerde test yapmıştım hamile olduğumu öğrendim beklenen ve istenen bi gebelikti ayıptır söylemesi 5 şubattan itibaren korunmadık henüz doktora gitmedim yarın sağlık ocağına gidip kan vericem cuma da kadın doğum doktoruma gidicem kese görünmez büyük ihtimalle ama folik asit felan yazdırıcam sorum şu 15 şubatta nefes alamıyorum diye hastaneye gittim acile doktora söyledim gebelik olabilir diye beta testinde gebelik çıkmadı kanda. Bana antibiyotik ve soğuk algınlığı için ilaç verdi 4 gün felan kullandım ve o gün akciğer filmi çekildi korkuyorum böyle bi geçmişi olan var mı? Biz 2. Bebeğimizi kaybettik anne karnında 7 aylıkken o yüzden tereddütlü yaklaşıyorum sizlere sormak istedim 🥲