Bebek büyüdüğü ve daha aşağıda olduğu için rahme baskı uyguluyor olabilir mi acaba kontrolünüz iyi geçmiş iğne batması gibi olup geçiyorsa korkmayın yine de dayanılmaz veya kafanıza çok takılıyorsa doktora görünün ben de 10+3 oldum geçen hafta falan öyle ağrım oluyordu iyi düşünün iyi olsun 🙏🏻