Alyamm Merhabalar 27 haftalık haöileyim troit ve insülin geçmişim olduğundan dolayı perinatolojiye gidiyorum bu hafta giddiğimde bebeğin kordonunda direnç var dedi bunu yaşayan sonrada geçen beneğini sağlıkla kucağına alan varmı ?