8 günde 4 oldu bu gün iki kere nişan mı dedim başta pek kafaya takmadım ama 2,3,4 olunca bu sefer ilkten faha fazla vardı pembelik daha çok telaş oldum hastaneye gitmek için çocukları falan bırakmam lazım ama önemsiz bir şeyse kimseyi de telaşlandırmak istemiyorum zaten erken daha