Esra11_10 Onvo yada şu a101 e gelen homend marka alan oldu mu öyle pahalı bişey almak istemiyorum ama bazıları onvodan memnun
dygsss Esra11_10 grundig kullanıyorum 5 bine aldım şuan 4.500 gibi fiyatı var çok memnunum annemde bime gelen heifer marka altı çok memnun bencede çok para vermeye gerek yok çünkü hepsi aynı
Nurellaaaaaaa1212 Esra11_10 sakın philips 8000 alma. 1 sene oldu düzenli de kullanmıyorum şarjı hemen bitiyor ve haftada 2 kez filtreyi temizlesem de çekmiyor başlığı da kırıldı. 10 bin tlye almıştım yazık oldu
Bellosima Benim de Dyson gayet memnunum kablo vs ugrasmamak ordan oraya ittirmeden iki dk da iş bitirmek harika
Girlmama Esra11_10 16 bin verip samsung aldım almaz olaydım hiç de memnun değilim şarjı çok çabuk bitiyor ve çekimi de wow değil onun yerine eski robot süpürgemi tercih ederdim evi pırıl pırıl yapıyordu