sseevvaall4 Merhaba hamiş anneler ,bir sorum olacaktı .Kaçıncı haftaya yakın doktor ilk nst ye bağlanacağınızı söyledi ya da 29. Haftada bilgisi verildi mi sizlere durum nedir
esrasavas sseevvaall4 30 hafta ağrım olduğunu söylediğimde nst bağlamıştı canım normalde 30dan sonra diye biliyorum
Nazo77 sseevvaall4 Gittiğim hastanede 34de başlıyordu git git bitmedi çok bunalıyordum ya 7 hafta gittim hiçbir işe yaramadı doğum için.
Gulsahs Doktorum herhangi birşey demedi gideceğim zaman 32 haftalık olacağım o zaman söyler herhalde🤷🏼♀️
Esrakzly sseevvaall4 ben 35. Haftada girdim ilk defa kesinlikle tok ve 1 bucuk litre su içmenin gerekiyor yemeğin ardından değil nst den 1 saat önce yemen gerekiyor bej saatlerce beklemiştim
seyma0661 sseevvaall4 devletteyim 32.haftada başladım önce nstye giriyorum sonra nst kâğıdımla doktorum yanına gidiyorum
Moomtoobee Benimde bugün kontrolüm vardı 31+2 yiz haftaya nst dedi doktorum daha erken değil mi anlamadım 🤷♀️