busegates geçen hasta oldugumda hiçbir şey fayda etmedi 2 kere doktora gittim parol yazıp gönderdiler en son daha da kötü oldum ateş falan yaptı başka doktora gittim boğazlar berbat hale gelmiş antibiyotik kullanmadan geçmez dedi serum takıldı daha sonra hap verdi kullandım anca öyle rahatladım su bile icemiyordum 2 kilo vermiştim hastalık sürecinde. Bir doktora gidin hamilelikte kullanılabilen ilaçlardan verirler daha da ilerlemesin size eziyet