Nasıl başlık açacağım ne yazacağım bilemiyorum, anneciğim uzun zamandır rahatsızdı bugün kaybettik maalesef, bende yarın 8 haftalık olacagim nasipse aynı zamanda sonradan görünen yarın 6+2 olacak olan 2. Kese ve bebek var ikincinin kalp atışı yoktu en son ve bikac gündür lekelenmem vardı, yarında Dr kontrolum var, bebeklerim yada bebeğim ile alakalı iyi haberler almam için ve annemin ruhu için dua eder misiniz lütfen, tüp bebek gebesiyim 8 yılın sonunda oldu