Tomriscvn şuanda ben doğum yaptım erken doğum oldu benim ki acil şekilde sezeryana alındım ama gebeliğimde perinatoloji 7 numaraya takipliydim oradaki karşıma çıkan drlardsn memnundum hatta acil doğuma alındığımda çok korktum hiç bilmediğim drlar olacak diye nasıl olacak diye ama doğumumum olacağı gün sabah yattım hastaneye akşama kadar gelen drlar hemşireler ve doğumumdakş drlar hemşireler hepsi çok iyiydi doğumdan sonra gelen hemşire ve drlards iyiki bu hastanede doğum yapmışım dedim bunlar dışında hastane de olan personeller bile çok iyiydi bebeğim küvezde kaldı oradaki güvenlikler bile o kadar iyi davrandıları ki bu hastaneyi gözüm kapalı öneririm iyiki bu insanlar karşıma çıktı
İnşallah bütün herkesin karşısına da böyle insanlar çıkar