Kapadokya benim 3 genimde mutasyon var. İlk gebeliğimde tespit edildiği zaman başladım, ikinci gebelikte hamile olduğumu öğrenir öğrenmez başladım. Oksapar 4000lik iğne + ecoprin 150mg hap kullanıyorum. Düzenli kullandığın sürece sağlıklı bir şekilde hamilelik sürer ve hiç bir sorun yaşamazsın bu sebep kaynaklı. Ama burada önemli başka bir konu var, doktorun sana söyler zaten. Doğum sonrası vücut kendini yenilerken pıhtı oluşturma ihtimali artıyor. Bu nedenle doğumdan sonra 2-3 ay kan sulandırıcıya doktorum devam ettirdi bana. Tabi mutasyon olan gene bağlı olabilir bu konu. Dediğin gibi doktorun sana en doğru bilgiyi verir.