Aleyy_53 bebek donmediyse sezeryan olursun zaten bu kadar büyük haftada dönmesi zor ihtimal bebek büyüdüğü için ayrıca boşuna suni sancı almak iyi bir şey değil doktorum her şeyin zamanı var bebek ne zaman gelmek isterse o zaman gelir zorlarsak kanaman olabilir demişti ve benim ilk doğumumda zorlanmadan doğumda kanamam oldu ölümden döndüm